pondělí 17. února 2014

Jarní closet cleaning


Ahojte! Tak jsem se rozhodla si trochu pročistit šatník od kousků, které moc nenosím (některé z nich jsem na sobě neměla ani jednou! :))
Pokud si chcete nějakou věc koupit/zarezervovat/zeptat se na rozměry atp., pište mi prosím do zpráv na facebooku, tam si toho všimnu nejdříve :)

Roztomilé bílé boty PRODÁNO



Velikost: 39
Důvod prodeje: jsou mi velké...
Cena: 50 Kč
Poštovné: preferovala bych osobní předání, na požádání zjistím...
Stav: Odřené na špičkách, mašličky by se musely přidělat (sama jsem nezkoušela, jak, určitě by šly přilepit anebo přivázat přiloženými šňůrkami ze stejného materiálu jako mašličky)

Bodyline šaty až po zem



Velikost: Prsa max. 95 cm, pas max. 80 cm (vzadu je šněrování, dá se stáhnout)
Důvod prodeje: Součást lucky packu, vypadám v nich jak třicetiletá vdova :D
Cena: 700 Kč
Poštovné: 100 Kč nebo osobní předání
Stav: Nové, nepoužité, pouze vyzkoušené, ale bez originální cedulky z obchodu.

Bílá sukně od Naviky a modrá handmade (vpravo) z VV
Velikost: obě dvě M a víceméně vše okolo, jsou na gumu
Cena: Bílá sukně 400 Kč, modrá 100 Kč
Důvod prodeje: Už se mi nelíbí
Poštovné: 70 Kč
Stav: Posílám vyprané, ale nevyžehlené, což je na obou dost znát (po vyžehlení vypadají o dost líp ale já na to nemám nervy, fakt ne :D). Jinak jsou téměř nenošené.

Bílá košile Bodyline


Velikost: 2L (na požádání přeměřím)
Důvod prodeje: je mi velká -.-
Cena: 500 Kč
Poštovné: 60 Kč
Stav: Je na ní již jistá známka toho, že byla nošená (po Rinako jsem 2. majitel), ale žádnou vadu nemá :) Přiložím i mašli, která se dá zavázat do pasu nebo na krk.


Bodyline taška (replika Fruits parlor?) ZAMLUVENO

Důvod prodeje: nemám ráda repliky :D
Cena: 200 Kč
Poštovné: 50 Kč
Stav: Nová, nepoužitá


Bílá košile se stojáčkem Fanplusfriend
Velikost: ? (na požádání přeměřím, já normálně nosím M a je mi dobře, v pase má žabičkování ale přes prsa to bude tak 95 cm max)
Důvod prodeje: Už se mi k ničemu nehodí :D
Cena: 500 Kč
Poštovné: 70 Kč
Stav: Jsem 2. majitel, ale je ve velmi dobrém stavu, jen krajka na rukávech je trochu sepraná. Barva je opravdu čistě bílá, tak šedě to vypadá jen kvůli nedostatku světla při focení :D

Černobílá čelenka Bodyline


(korunku nakonec neprodávám)


Důvod prodeje: K ničemu se mi nehodí :D
Cena: 80 Kč
Poštovné: 30 Kč
Stav: Nenošená

Doplňky
Zleva doprava: Fialová mašle s růžičkou, zelený bonbon, prstýnek Hello Kitty, Klobouček s perličkou, Hodiny (10 Kč - ZAMLUVENO), Sweet choker (15 Kč - ZAMLUVENO)
vše po 15 Kč kromě hodin

Většinou nenošené nebo pouze vyzkoušené :)

Pokud byste o některý z těchto doplňků měli zájem a kupovali byste si něco jiného, můžu je přiložit zdarma k nákupu, mně se jen válí doma, tak bych byla ráda, že udělají radost někomu jinému :))

To je ode mne vše! Pokud byste něco chtěli extra moc, na prodej nespěchám, tak se můžeme domluvit na postupném zaplacení, podržení, možná i na nějakou slevu bych se nechala ukecat :D

Osobní předání možné kdykoliv ve Zlíně, sporadicky v Brně, Starém Městě u UH a v samotném Uherském Hradišti či Olomouci.



2 komentáře:

  1. Chtěla bys si zamluvit ty šaty (ale poprosím o rozměry ještě :) )

    OdpovědětVymazat
  2. Kdyby ty šaty nebyly Yuyu, hlásila bych se jako druhý zájemce :)

    OdpovědětVymazat