úterý 15. července 2014

Porcelain Doll Tea Party v Olomouci + sraz Brno

Ahojte!
Dneska bych vám ráda ukázala své poslední dva lolití outfity!

Porcelain Doll tea party + výstava ilustrací
Pro tuto příležitost jsem chtěla na sobě mít jak něco od PD, tak od Ophelie, která na danou událost nakreslila spoustu krásných ilustrací! Nakonec jsem tedy zvolila tento outfit:



Co mám na sobě?

Sukně: Porcelain Doll
Halenka: Metamorphose
Boty: Secret Shop
Kabelka: Underground Galaxy
Parůžky: Rabbit Heart
Zbytek doplňků takový random (Chocomint, handmade, H&M,...)

Podrobnější report z akce můžete najít na zde.

Narozeninová oslava v Brně
To už je nějaká ta chvilka, nicméně fotky jsem sem ještě neposílala ^_^
Ten den bylo docela horko, v podstatě to byl jeden z prvních opravdu letních dnů, tak jsem tomu přizpůsobila i svůj outfit. Květinové vzory v zimě moc nenosím, ale léto je pro jejich nošení ideální příležitostí!



Co mám na sobě?
JSK: Classy Lady
Halenka: Metamorphose
Boty: Secret shop
Doplňky: handmade, PD, Original Sin

Podrobnější report můžete najít zde

Žádné komentáře:

Okomentovat