středa 28. ledna 2015

Wardrobe post 2015

Vzhledem k tomu, že je už tradice v lednu předvádět obsah svých šatníků, rozhodla jsem se, že se s vámí také o ten svůj podělím! ~^_^~



V této skříni skladuju všechny své lolita věci (kromě některých bot a doplňků).

Šaty~


Vlevo: Bodyline
Vpravo: Bodyline

Tyto šaty byly jedny z prvních, které jsem kdy měla. Sice se většiny svých věcí od Bodyline snažím zbavit, protože se mi moc nelíbí jejich nízká kvalita, ale tyhle si rozhodně nechám, protože jsou moje oblíbené, i když už je nenosím moc často.


Vlevo: Angelic Pretty
Vpravo: Innocent World

Vždy jsem si přála mít Sugary Carnival od AP, a tak když jsem viděla tento roztomilý OP za poměrně levnou cenu, tak jsem si je prostě musela koupit <3
Dolce JSK vpravo je jedna z mých prvních brandových věcí, které stále mám. Moc se mi líbí zkombinovaný motiv karet a sladkostí :3



Vlevo: BTSSB
Vpravo: Bunny House

Moje modré šaty! Modrou moc nenosím, a tak přemýšlím, že bych jedny z nich prodala, ale nejradši bych to vůbec nedělala. Mám totiž moc ráda oldschool vzhled těch vlevo, no a šaty vpravo na sobě mají roztomilá letadýlka, která svítí ve tmě :3


Vlevo: Krad Lanrete
Vpravo: Classy Lady

Lost in Sea Blue OP vlevo byl můj dreamdress, i když nyní lituji, že jsem si ho neobjednala ve tmavé variaci, protože mezi tím, co jsem si ho objednala a než mi přišel, se mi docela změnil vkus a tmavé barvy bych uvítala víc. I tak ho ale mám moc ráda!
Na šatech vpravo se mí líbí taková roztomilá kombinace classic vzoru a sweet podtónu kvůli barvě kytiček a krajky.



Vlevo: Porcelain Doll
Vpravo: Sleeping Doll

Nejnovější kousky v mém šatníku! OP vlevo byl součástí lucky packu od PD, budu ho asi nosit spíš v létě, protože je z poměrně lehké látky. JSK vpravo je od Yuki, měla jsem je zamluvené už od vánočního srazu, kde jsem se do nich naprosto zamilovala <3

Jako další jsou sukně! Mám všechny svoje sukně moc ráda, i když je nenosím tak často, jak bych chtěla, hlavně kvůli tomu, že bych potřebovala lépe padnoucí košile na své velké poprsí :D



Vlevo: Porcelain Doll
Vpravo: Porcelain Doll

Sukně vpravo je moje oblíbená, moc se mi líbí její print i elegantní krajka.


Vlevo: Sleeping Beauty
Vpravo: Kameko Ichiri


Vlevo: Porcelain Doll
Vpravo: HMHM



Vlevo: Bodyline
Vpravo: Metamorphose

Moje gothic sukně! Ta vpravo začala moji lásku ke tmavějším barvám, dostala jsem ji v lucky packu a i když jsem nejdřív byla trochu zklamaná, teď na ni nedám dopustit.

Košile a trička~


Vlevo: Angelic Pretty
Uprostřed: Metamorphose
Vpravo: Offbrand

Košili vpravo mám asi nejradši, hlavně kvůli jahůdkovým knoflíkům a jahůdkám na límečku :3


Vlevo: Metamorphose
Uprostřed: Angelic Pretty
Vpravo: Bodyline




Vlevo: Porcelain Doll
Vpravo: Bodyline

Svetříky~


Všechny: offbrand

Kupované v místním secondhandu~


Vlevo, vpravo: Offbrand
Uprostřed: Shirley Temple


Kabáty apod.


Vlevo: Orsay
Vpravo: Bodyline



Vlevo: Offbrand
Vpravo: Bodyline

Vestička od Bodyline byla původně kabátek, ale předchozí majitelka si z něj nechala odstranit rukávy.


Vlevo: Magic Tea Party
Vpravo: offbrand

Vpravo je to ve skutečnosti svetřík, ale bohužel se mi nevlezl na jiné fotky '.' Pardon.


Boty~

Zleva doprava: Bodyline, Bodyline, Bodyline, Bodyline, Antaina, Secret Shop, Antaina, Antaina


Modrá taška je od Angelic Pretty, zbytek je offbrand :)

Pojďme na doplňky!


Tady skladuju většinu svých doplňků. Doufám, že mi prominete kawaii-speakers-chan, nemám možnost je z poličky odstranit, tak jsem se je aspoň rozhodla lolifikovat :D



Některé své doplňky mám ale schované ve skříni ^_^

Wristcuffs~



Mašle~


Brože~


Sponky~


Naušnice~


Prsteny~

Čelenky s květinami~

Čelenky~


Náramky~


Náhrdelníky~


Podkolenky~

Horní řada: Offbrand
Dolní řada (zleva doprava): Porcelain Doll, Bodyline, Porcelain Doll, Innocent World, Bodyline

Nadkolenky~

Horní řada (zleva doprava): AP, AP, AP, Metamorphose, offbrand
Dolní řada (zleva doprava): AP, BTSSB, AP, offbrand, AP

Punčocháče~

Horní řada (zleva doprava): offbrand, offbrand, 6%DokiDoki
Dolní řada: Calzedonia


A nějaké věci, které jsem jinde zapomněla vyfotit '.'



Tak to je ode mne vše~ Bohužel nemám vyfocené všechny své doplňky, protože mám část na privátě a část doma, ale většina jich tu je :)

Tak doufám, že se vám to líbilo!

3 komentáře:

  1. Tyjo, taková sbírka :) ! Moc pěkné věci! A na to, že modrou moc nenosíš, máš teda dost modrých šatů a doplňků :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Ty čelenky, tašky a vůbec doplňky mě fascinují. Máš spoustu super věcí.
    Škoda jen, že ty skříně nedělají nafukovací,co...:D Sice nejsem lolita, ale šatník už mi taky těma zdobenejma šatama, korzetama, halenkama a kdo ví čím vším přetejká...:D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :3
      No tady to ještě bylo dobré, ale na jaře jsem se stěhovala a teď na ty věci nemám místo vůbec... Potřebovala bych skříň tak do Narnie abych to všechno měla kam dát :D

      Vymazat