pátek 15. února 2013

Co mi na lolitě vadí?

Je spousta věcí, které mě otravují, když si obleču lolitu a někam vyrazím...
1. Strach o to, že se někde zašpiním, natrhnu nebo jinak poničím. Popřípadě že si nějaký kousek propotím, budu ho muset vyprat, a on se mi následně zničí v pračce!
2. Že spodničkou shazuji různé věci a vůbec si připadám hrozně velká a nemotorná xD
3. Že v podstatě v lolitě nemám kam chodit. Srazy jsou většinou málo časté a ostatní už se tam mezi sebou většinou znají, tak většinou sedím někde v koutku, nudím se, a s každou minutou si (oproti ostatním) připadám ošklivější a ošklivější. Zatím jediný sraz, který se mi kdy opravdu líbil, protože jsem na něm ze sebe dostala víc jak pár vět, byl Začátečnický sraz v Brně.
A jistě, nenosím lolitu jenom na srazy, ale tam mi potom chybí to, že můžu okukovat ostatní, protože všichni koukají akorát na mě xD
4. Peníze! Nevadí mi, že je lolita drahá móda, ani se tomu moc nedivím, spíš mi vadí, že se občas nedokážu udržet na uzdě, a moje konto potom podle toho taky vypadá xD
5. Málo aktivních českých webových stránek... K tomu snad ani nemusím nic dodávat, prostě potřebuju neustále něco stalkovat xD

A to je asi tak všechno, protože všechny tyhle zápory jsou naprosto převážené tím, jak mám lolitu ráda!

Žádné komentáře:

Okomentovat