neděle 24. listopadu 2013

Pár fotek z Akiconu

Ahojte!
Koukám, že sem chodím asi tak často jako do hospody... xD Slíbila bych, že se polepším, ale čím dál tím víc ujíždím na Tumblr, přijde mi mnohem lepší než blogy... Ale pokud chcete mít nějaký volný čas, nezakládejte si ho! A hlavně si nevyhledávejte gify z rozhovorů Toma Hiddlestona nebo špatně dopadnete! XD

Ehm, zpátky k Akiconu. Tak, v pátek jsem vyrazila a jako obvykle zapomněla zdokumentovat svůj outfit. Takže jsem našla jenom tuhle fotku:
Vestička: Bodyline
Košile: Metamorphose
Sukně + mašle: Kameko Ichiri
Byl to takový jednodušší outfit z důvodu složitého cestování, večerního předpokládaného výletu do hospody a tak. Přece si nezašpiním nějaké brandové šaty, že :D (které jsem si nakonec stejně žádné nebrala, i když jsem si nedávno koupila další šaty od IW, ale pořád si nejsem jistá, jestli mi vlastně sedí nebo ne >_>)

Na druhý den jsem plánovala OTT sweet lolitu, ale nakonec se mi nechtělo na sebe věšet moc doplňků, tak jsem udělala takový kompromis...
Opět mám jenom fotku půlky outfitu, ale aspoň jsou tam projednou vidět i ty doplňky xD A když se podíváte pořádně, tak i moje noha! :D
JSK, košile: Bodyline
Mašle: Kameko Ichiri
Ostatní doplňky: (až na dvě mašličky) Garden of Imagination
Boty: Montreal

Mno a třetí den jsem si vzala své oblíbené JSK od Bodyline, protože jsem je na sobě nikde neměla skoro půl roku '.'
Nakonec jsem zjistila, že všechny mé outfity z velkých conů vypadají furt stejně, protože tam nosím furt dokola ty samé šaty... A když už si někam vezmu třeba nějakou sukni nebo tak něco, tak jdu třeba do čajovny s kamarády nebo za přítelem a zapomenu si to vyfotit. Takhle na ten blog vážně nebudu přispívat moc často XD
(ale říkám vám, ten tumblr... Tam jsem se docela rozjela XD Dělat si reklamu tady vzhledem k 1 pravidelnému čtenáři asi nemá moc smysl, ale kdyby náhodou, tak http://loupakanko.tumblr.com/ :D)

Žádné komentáře:

Okomentovat