neděle 5. ledna 2014

Halloweenský sraz + Vánoční víla v Brně

(Asi žádný článek nenapíšu tak, aby byl aktuální... xD)
Poslední dobou jsem docela pravidelně jezdit na srazy do Brna. Mám to blízko, komunita tam je naprosto skvělá, a navíc tam poslední dobou hodně často dojíždím kvůli přípravným kurzům na vysokou.
16. 11. jsme měli Halloweenský sraz... Všechna děvčata měla nádherné kostýmy! Já jsem zvolila jenom trochu creepy cute, abych před srazem moc neděsila lidi na fakultě xD

Já bohužel mám sice detailnější fotku svého outfitu, nicméně doplňky, na kterým to celé stálo, nejsou vidět XD
Šaty: 6% Doki doki
Sukně: Bodyline
Doplňky: Kameko Ichiri, Garden of imagination
Zbytek offbrand

14. 12. byl pak v Brně vánoční sraz. Bohužel nemám vyfocené, co jsem dostala od své vánoční víly, ale byly to moc pěkné věci! Nějaké Hello kitty sponečky a kapesníčky (ty jsou úplně boží, je to nejroztomilejší věc kterou sjem kdy viděla XD) a další doplňky do vlasů. Vypadalo to, že i má svěřenkyně byla z toho, co jsem jí dala, nadšená, tak doufám, že se jí to bude k něčemu hodit :) (byly tam punčochy se srdíčky, nějaké doplňky, co jsem vyrobila a něco málo, co jsem koupila v Bijou brigitte když byly slevy a půlku z toho bych si nejradši nechala XD)
A tady je můj oufit:
Zimní verze s vestičkou a návleky ^
A tady odhalená verze při jejímž focení jsem málem umrzla XD
Boty: An*tai*na
Sukně: Porcelain Doll
Košile: Metamorphose
Doplňky: handmade a po babičce mého přítele :3
Zbytek offbrand.

Žádné komentáře:

Okomentovat