neděle 5. ledna 2014

Vánoční otaku sraz ve Zlíně

Pustila jsem se do nemožného. Na 21. 12. jsem pronajala dvě učebny na Gymnáziu Zlín - Lesní čtvrť a pustila se do organizování srazu.
Vstupné bylo 75,- Kč na celý den.
Na programu byla čajovna (tu na příští rok o 100% zlepším výměnou orgů na tuto část XD), burza (také proběhne výměna orgů, jenom to zlepšení bude záležet spíš na tom, bude-li někdo chtít něco prodat), přednášky (ty byly perfektní, bylo mi líto, že jsem na většině z nich kvůli dohlížení na akci nemohla být T_T) a tombola (skvělá! Děkuji všem za darování cen :3).
Tombolu jsem vyhlašovala já a lístky losovala má krásná asistentka, resp. krásný asistent xD
Šaty jsem svému kamarádovi všechny půjčila a musím říct, že v tom vypadal hrozně roztomile <3 A ty vlasy se mu k tomu parádně hodily... Vypadal opravdu stylově :D
Já: šaty + košile: Bodyline
boty: secret shop
taška: Underground galaxy

On: šaty: Bodyline
košile: Metamorphose

Zbytek vše offbrand

Musím říct, že nakonec jsem byla s akcí velmi spokojená. Nájem jsme zaplatili, mám spoustu zkušeností na další rok a ještě jsem pak pozvala všechny, co mi s akcí pomáhali, na pivo jako odměnu :D


Žádné komentáře:

Okomentovat