středa 22. ledna 2014

Wardrobe post

Ahojte! Tak protože klasické lednové téma jsou wardrobe posty, i já jsem se rozhodla jeden udělat :) Musím říct, že po roce se můj šatník hodně změnil... (Odkaz na starý wardrobe post na centrále zde: http://lolitacentrala.ojaponsku.cz/wardrobe-post-loupak-anko-3593/ )
Lolitu nosím cca rok a půl, ale zajímala jsem se o ni už mnohem, mnohem dřív, jenom jsem neměla dost odvahy a pěněz na to něco z toho nosit :D
Takže pojďme na to :) Omlouvám se za anglické popisky, budu nejspíš obrázky uveřejňovat i na anglicky mluvících stránkách, a vy si to jistě zvládnete přeložit :)

Rozhodla jsem se začít doplňky.
Toto je místo, na kterém skladuji své doplňky. Je toho opravdu hodně, tak si budu muset brzy zařídit i něco dalšího! Jinak panence říkám Dorotka, dostala jsem ji od přítele na Vánoce :)

Náušnice mám pověšené ve struhadlovém stojánku ^^ Vyrobila jsem si ho sama a je to neuvěřitelně praktické :) Ráda bych vlastnila více naušnic, ale protože mám alergii na kovy, ne každé mi sedí :(


Malé doplňky do vlasů jako mašle a sponky :) Většinou dárek nebo koupené u Vietnamců, jen bonbonky dole v pravém rohu jsem si dovezla z IW party ve Vídni z jednoho obchůdku, co tam prodával :)

Moje sbírka prstýnků :3 Přijdou mi jako nejroztomilejší doplňky a proto jich mám opravdu hodně! :)


Náramky jsou většinou mé vlastní výroby.

Zleva doprava: hračkářství, Claire's, Hello Kitty, Bittersweet Carousel x2, ?, Hello Kitty, Metamorphose (ale upadlo srdíčko, co bylo dole pod těmi perličkami, tak samotný náhrdelník už moc nenosím :(), Garden of Imagination, ?

Většinou neznámo odkud... Kamej jsem si dovezla z Paříže a klícku mi vyrobila kamarádka. Od klícky nalevo je to od babičky mého přítele, která už to prý neunosí a tak od ní mám spostu věcí! <3

Korunka je od Naviky a mašle z Gate, jinak handmade :)



Dlouhou dobu jsem měla nejraději Hello kitty tašku, co je úplně vlevo, ale není moc praktická, hodně špatně se nosí... Do té tašky s poníkem jsem se ale úplně zamilovala! Objednala jsem si ji z obchodu Underground galaxy a trvalo asi 4 měsíce, než přišla, už jsem si myslela, že se jednalo o podvod... Ale nakonec ji mám a je skvělá <3



Takový mix :) PD = Porcelain Doll; SB = Sleeping Beauty; KI = Kameko Ichiri; GoI = Garden of Imagination; BL = Bodyline
Zbytek handmade nebo těžko říct :D
Hřebínek do vlasů s růžemi jsem dnes bohužel někde ztratila... Utěšuji se tím, že jsem ho stejně moc nenosila, ale on to byl tak nádherný kousek!
Nejraději mám růžové wristcuffs, jsou jako cukrová vata :3

A teď to, na co všichni čekají, oblečení! :)

Šaty!
JSK s makronky od Bodyline. Mám moc ráda jejich střih!

Taktéž Bodyline, nejraději kombinuji v naprosto přeslazených outfitech se spoustou doplňků :3 Mají ale takový zvláštní střih sukně, který se mi moc nelíbí.

Nenašla jsem název... šaty jsou docela těžké, proto tak divně visí. Jsou ale moc pěkné, díky květinovému vzoru a perlám vypadají opravdu princeznovsky :)



Líbí se mi, jak jsou na printu zkombinované motivy karet a sladkostí, je to naprosto šílená kombinace, ale vypadá to moc pěkně! Jsou to moje 1. brandové šaty, předtím jsem vlastnila ještě sukni od Baby, do které jsem se nevlezla, ale tohle byla opravdu dobrá volba :)

JSK, které mi přišly teprve před pár dny a jsou naprosto okouzlující... Líbí se mi na nich všechno, krajka, mašle, střih, volánky... Bohužel ale neznám jejich název a ani nevím, z kterého jsou roku, nevěděl by někdo?


Košile a trička:

Košile :) Dvě z Bodyline jsou mi velké, přemýšlím o koupi nových a prodání těchto ale stále nejsem schopná se k tomu dokopat... Vlastně ani tu s tím dlouhým rukávem moc nenosím, protože je spíš taková aristo a už se moc nehodí k mému stylu, takže nejčastěji na sobě mívám tu od Mety :)

Zapomněla jsem ještě vyfotit černý cutsew od Emily Temple Cute s pudlem, ale stejně ho moc často nenosím... 

Jako další sukně roztřízené podle značky:

Mé nejoblíbenější sukně, které mám! Ovocnou marmeládu a Antique rose jsem si zakoupila teprve nedávno, ale byly to takové mé vysněné kousky a jsem z nich nadšená <3

Tomuhle soukromě přezdívám sbírka hrůzy XD Sukně vlevo je moc pěkná a mám k ní i ladící wristcuffs (ty jsou hrozně roztomilé!) a několik mašlí, ale ten zbytek... Sukni od Naviky upřímně nenávidím, byť to byla moje první, hrozně špatně se žehlí a já na to prostě nemám nervy, a tak uvažuji o prodeji... Dřív jsem ji používala jako spodní sukni ale ani tak už ji teď nepoužívám, jelikož mám asi 4 spodničky... Sukni vlevo jsem na sobě ještě ani jednou neměla a není to moc můj styl, tak taky uvažuju o prodeji :(

Další mé milované krásky :3 Sukně vlevo zakoupená na Animefestu 2013, guma mě sice trochu táhne v pase, ale byla to láska na první pohled, prostě jsem ji musela mít xD Ta vpravo byla součást luckypacku od Kameko a je hrozně roztomilá, obzvlášť ty mašličky na ní :3

Sukně od Sleeping beauty, které už moc nenosím, ale prodat je nehodlám, protože je mám moc ráda...

Detail na ručně kreslenou Šípkovou Růženku a Alici s Absolonem.

Fairy kei mix:
V létě mne okouzlil i Fairy kei a něco málo jsem si pro tento styl koupila, tak jsem se to do wardrobe postu rozhodla zařadit. Nejúžasnější jsou šaty od 6%Doki Doki! Jsou z úžasného materiálu a vypadají neuvěřitelně sladce :3

Spodničky:
Spodničky :) Ta vlevo od Naviky je moc pěkná, ale mrtvá... Uprostřed od Rose Melody je z nějakého neuvěřitelně pevného materiálu a má hodně vělký objem viditelný i pod těžkými šaty, Bodyline je kupovaná spíše jako sukně k fairy kei a ta vpravo od Naviky je taková hodně, hodně casual, je na ní opravdu málo organzy tak nedělá skoro žádný objem...


Co do zimy?
Peleríná je z druhé ruky, vestička byl původně kabátek, který jsem koupila už takto upravený :)

Svetry všechny offbrand :)

A co na nohy? :)


Zleva doprava: ?, 6% Doki Doki legíny; Calzedonia x 4



 

A zde přidávám věci, které mi přišly až po nafocení všech fotek.

 
Vše Angelic Pretty z obchodu Usagiyouhinten. Košile je naprosto úžasná, úplně jsem se do ní zamilovala! <3

Čelence od BTSSB jsem prostě neodolala, když jsem ji na egl_comm_sales viděla, protože krásně ladí k mým šatům od Innocent Worldu :3 Prstýnek je od Bati, kam jsem dnes vpadla pět minut předtím, než mi jel autobus, a prostě jsem ho musela mít :D

Co mě ještě čeká v poště:
šaty od Bunny House, které jsem si koupila od Silvie :3

Paruka, už dlouho jsem nějakou chtěla, tak mi snad brzo přijde :3

Lucky pack od Bodyline XD Poté, co jsem viděla, že jedné holce přišlo asi 17 nepřišitých rukávů, musela jsem jeden mít... 5000 yenů mi nepřišlo jako nijak hrozná částka a doufám, že se aspoň trochu pobavím :D Tak bůhví, co se ještě stane součástí mého šatníku...
Kdo by mě chtěl dále sledovat, může také na stránkách:
http://loupakanko.tumblr.com/ 
A pokud by měl někdo zájem i o moji poezii, může ji najít zde:
http://loupakanko.blog.cz/
Pokud alespoň jeden z mých blogů navštívíte, budu moc ráda! Bohužel počet mých čtenářů se blíží nule, což není úplně motivující k nějakému psaní článků a tak, ale snažím se :D


7 komentářů:

  1. Na ten BL lucky pack som tiež strašne zvedavá (tých 17 rukávov som tiež videla XD), nezabudni o tom poriadne napísať! ;)

    Dada / Trojveršie.sk

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě sem o tom hodím článek :) Taky jsem docela zvědavá, tak uvidím, jak mě BL pobaví XD

      Vymazat
  2. Už se těším na BL lucky pack a máš skvělé věci, ale nemám Tě ráda, protože máš hnědou perníčkovou sukni a ještě k ní to tílko... já chci taky :D A kdyby ses někdy rozhodla prodávat tu sukni s Alenkou od Sleeping Beauty, tak bych se hlásila :D
    Time For Tea And Cupcakes

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji ~^_^~
      Na sukně od Sleeping beauty už je ve frontě Cherri XD Ale v pripade, ze bych nekdy chtela prodavat tu svoji pernickovou sadu, ozvala bych se ti, ale asi to v nejblizsi dobe jeste nevidim mno XD

      Vymazat
    2. Ok, zamluvená perníčková sada bez sukně Sleeping beauty zní skvěle i tak :D

      Vymazat
  3. Super blog, jde ho nějak sledovat? :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :) určitě jde, neznám všechny možnosti, já osobně používám provázané platformy typu Google+, Gmail, Blogspot.com :)

      Vymazat